فضای کار اشتراکی نکسترا

فضای کار اشتراکی نکسترا (استقراری برای همیشه)

فضای کار اشتراکی نکسترا (استقراری برای همیشه)

فضای کار اشتراکی نکسترا محیطی است که در این محتوا درباره دلایل مناسب بودن آن در جهت استقرار فریلنسر‌ها و تیم‌های استارتاپی بحث کرده و به نکات قوت و مزایای آن خواهیم پرداخت.

بسیاری از افراد قصد دارند که محل کار مشخص و مناسبی داشته باشند؛ اما در صورتی که اقدام به اجاره آفیس‌های خصوصی در ساختمان‌ها و تجهیز آن کنند، هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.

فضای کار اشتراکی این امکان را به افراد و تیم‌های استارتاپی می‌دهد که با پرداخت هزینه‌های بسیار کمتر، در محیط‌های مناسبی به همراه تجهیزات لازم مستقر شوند. تجهیزاتی مانند اینترنت پر سرعت، اتاق جلسات، کمد اختصاصی و فضای ناهارخوری از جمله امکاناتی است که تعداد زیادی از فضاهای کار اشتراکی آن را در اختیار دارند.

چرا فضای کار نکسترا ؟

زمان یکه درباره محیط کار اشتراکی مرکز نوآوری نکسترا صحبت می‌کنیم، تنها مبحث یک فضای کار اشتراکی مطرح نیست!

در این فضا شبکه‌ای از متخصصین و کارآفرینان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که با تبادل دانش و مهارت، در جهت رشد کسب‌و‌کار یکدیگر می‌کوشند و به مرور خانواده‌ای متعهد را تشکیل می‌دهند.

ما در نکسترا تنها فضای کار اشتراکی را در اختیار شما قرار نمی‌دهیم. نکسترا شما را وارد یکی از جذاب‌ترین محیط‌های ‌کاری می‌کند که در کشور وجود دارد.

اصل اول و مهم نکسترا، تلاش و رقابت در کنار دوستی و احترام است.

بررسی فضای کار نکسترا

فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری نکسترا در پردیس فنی دانشگاه تهران (امیر آباد شمالی) واقع شده و دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی و محیط‌های پژوهشی و علمی دانشگاه تهران دارد.

در صورتی که بخواهید از طریق مترو خود را به این مکان برسانید، ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس نزدیک‌ترین گزینه‌ای است که در دسترس بوده و قابلیت ورود از درب غربی پردیس فنی برای شما فراهم است. ورودی شرقی نیز که از سمت خیابان کارگر شمالی قابل تردد است.

فضای کار اشتراکی نکسترا توانایی گنجایش بیش از 50 نفر را داشته و اولویت شیوه‌ استقرار به گونه‌ای است که تراکم استقرار باعث ناراحتی و نا‌رضایتی دوستان عزیزمان نشود.

خدمات فضای کار اشتراکی نکسترا

زمانی که کاربر پکیج کامل فضای کار اشتراکی باشید، از تمامی خدمات و امکانات این فضا بهره‌مند خواهید شد. بخشی از این خدمات را در موارد فوق معرفی کردیم که در بیشتر مجموعه‌ها وجود دارد. اما مواردی که فضای کار اشتراکی نکسترا را از سایرین متمایز می‌کند عبارتند از:

  • امکانات ورزشی رایگان (فوتبال، بسکتبال، والیبال و تنیس روی میز)
  • ارائه آموزش‌های تخصصی برای فریلنسر‌ها و استارتاپ‌ها (محدودیت ساعت در ماه)
    پرسونال برندینگ
    سئو
    توسعه کسب‌و‌کار
    اجرای کمپین
    تولید محتوا و کپی رایتینگ
  • منتورینگ حضوری و آنلاین (محدودیت ساعت در ماه)
    تحلیل بازار و شناسایی فرصت
    تحلیل رقبا و بنچمارک
    استراتژی محتوا
    هک رشد
    توسعه کسب‌و‌کار

 

تعرفه و مدت قرارداد به چه صورت است؟

برای مطالعه تعرفه‌ها و توضیحات فضای نکسترا کافی است که وارد لینک زیر شده و پس از تصمیم‌گیری نهایی با مرکز نوآوری نکسترا تماس گرفته و فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز کنید.

مدت تمامی قرارداد‌های فضای کار اشتراکی یک ماهه بوده و پرداخت‌ها و تمدید قرار‌داد‌ها در ابتدای هر ماه انجام می‌شود. (امکان اجاره روزانه و ساعتی فضای کار اشتراکی وجود ندارد)

لازم است بدانید که در ابتدای استقرار به ازای هر صندلی ودیعه و اجاره ماهانه آن را به صورت یکجا پرداخت کرده و از ماه دوم تنها اجاره مقرر را پرداخت می‌کنید. (در صورت تمایل به خروج از فضا و فسخ قرارداد، مبلغ ودیعه به شما پرداخت می‌شود)

 

لینک ثبت نام در نکسترا:

مطالعه اطلاعات و ثبت‌نام در فضای کار اشتراکی

 

در آینده رویا پردازی کن

با نکسترا بهش برس

 

نویسنده: یاسر ویسی

طراح تصویر: ملیکا غربی

اسکرول به بالا